post

Oppdatering – Årsmøte Vear IF

Årsmøte -Vear IF Hovedforening

Styret innkaller herved til årsmøte i Vear IF. Årsmøtet avholdes torsdag 7. mai kl 19.00

Møtetidspunkt: 07.05.20 kl. 19.00
Møtested: Microsoft Teams / Møterom på klubbhuset

Som følge av koronapandemien har styret besluttet at årsmøtet skal avholdes digitalt ved bruk av Microsoft Teams. I dag kom det en beslutning om at forsamlinger opptil 50 personer er akseptert. Det gjør at Vear IF har bestemt at årmøtet blir avholdt både digitalt og ved oppmøte på klubbhuset.

Alle som ønsker å delta digitalt bes om å registrere seg pr e-post nestleder@vear.no. Det er viktig for styret at vi får vite hvem som ønsker å delta digitalt på forhånd, slik at vi kan oversende relevant informasjon om gjennomføringen av årsmøtet på forhånd, samt at vi kan kontakte deltakerne direkte dersom det skulle oppstå tekniske problemer under årsmøtet.   På dato og tid for oppstart av årsmøtet kan følgende lenke benyttes for å få tilgang til møtet

Link til Teamsmøte

Vi ber om at alle deltakere logger seg inn minst 10 minutter før møtestart

For nærmere informasjon om digitale årsmøter, se NIFs side om digitale årsmøter her.

Årsberetning / Saksliste

Dersom noen har spørsmål, kommentarer, endringsforslag, benkeforslag eller forslag til saker ut over de som fremgår av saksdokumentene oppfordres det til å oversende disse til styret på e-post før årsmøtet. Dette vil lette gjennomføringen for dirigenten, og vil bidra til en bedre behandling av sakene på årsmøtet.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Vear IF i minst én måned, fylle minst 15 år i 2020, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Vear IF. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Vear IFs lov.

Velkommen til årsmøte!

Med vennlig hilsen,